About Menno Drenth

Dit ben ik, het blog is mij.. ik ben Menno Drenth en gebruik dit blog om van me af te schrijven. Meestal over de ziekte van mijn moeder en mijn schoonvader.. Alzheimer maar ook gewoon prive of wat er gaande is. Ben gek op muziek, politiek, media en mensen in het algemeen! Ben het meest actief op Twitter!

Kinderlijke wijsheden

 

Vanmiddag toog ik met mijn dochter naar mijn moeder. Sinds ze aan de rolstoel gekluisterd zit gaan ze niet vaak meer mee. Tot voor een klein jaar geleden konden we nog lekker naar beneden en konden we in het restaurant gezellig een kopje koffie of fris doen. Voor de jongens was er dan altijd wel wat te doen. Er is een kleine weide met dieren achter of wat speelgoed in het huis zelf. Omdat we daar niet meer komen is het vaak alleen maar zitten en wat vertellen. Je kunt niet van kinderen verwachten dat ze dat leuk vinden.

 

Soms zijn ze zelfs een beetje bang, de bewoners kunnen soms heel naar uit de hoek komen of je zo maar in ene aanraken en dat vind niet elk kind leuk. Samen op weg naar mijn moeder, niet omdat ik het vroeg maar gewoon omdat ze uit zichzelf zei dat ze graag mee wilde gaan naar haar. Ze zat op haar vaste plekje te wachten op de minuten die voorbij gaan. Weinig interactie maar toen ze mijn dochter zag keek ze eerst een beetje verwonderd maar gaf haar daarna een hele dikke vette lach. Of ze wist dat het ook een beetje van haar was weet ik niet maar de kinderlijke onschuld was schijnbaar voldoende haar een emotie te ontlokken.

 

We hebben een beetje gezeten en tegen haar gepraat. Wat interactie met de mede bewoners gehad en mijn moeder een borrel laten drinken. Ze kreeg eerst limoncello maar haar gezicht sprak boekdelen.. dat was niet haar ding 🙂 Er was ook nog een lekkere zoete koffie likeur en dat was vroeger ook al wel besteedt aan haar. Ik geef haar een slokje en vraag haar of het lekker is. Ze laat het een aantal keer door haar mond gaan en slikt het door .. kijkt me aan en zegt “Ja.. lekker” wat zo’n beetje het meeste was wat ze had gezegd het afgelopen uur.

 

We geven haar een dikke knuffel en laten haar alleen. Op weg naar buiten probeert mijn dochter te verwerken wat ze heeft gezien en in de auto weet ze het.

 

“Pap, oma’s herinneringen zijn een soort goud en haar hersenen en mijn, en ze moet steeds dieper graven om bij haar herinneringen te komen he?”

 

Heel veel beter had ik het niet kunnen beschrijven en het valt me op dat kinderen zo snel aanpassen aan situaties. Zelfs als het hun oma aan gaat die hun niet meer begrijpt. “Mag ik de volgende keer weer mee pap?” vraagt ze me kort daarna nog een keer. Wie ben ik om dat te weigeren!

 

Schrijf het op!

 

Ik ben begonnen met het invullen van de gaten wat betreft mijn moeder. Ik ben eens terug gaan lezen en zag dat mijn blogs begonnen begin 2010 maar daarvoor zit een wereld aan ervaringen. Het opschrijven van die ervaringen dient primair het doel dat ik het vastleg voor mijzelf. Ik vond een jaar gelden bij het uitruimen van het ouderlijk huis een agenda van mijn moeder. Ze hield vroeger altijd bij wat we hadden gedaan. Er stonden berichten in tot 2005 ongeveer en daarna werd het stil. Het was leuk om te lezen want het bracht me terug naar vroegere (soms) betere tijden.

 

Het opschrijven van al mijn ervaringen met mijn moeder en haar ziekte geven me later hopelijk een beeld. Voor je het weet ben je het vergeten. We zeggen allemaal (althans de ouders onder de lezers) dat we de leuke uitspraken van de kinderen op moeten schrijven “voor later” en hoeveel van jullie hebben dat daadwerkelijk gedaan? Ik niet.. en dat is best jammer want ze geven een mooi beeld van toen en laten je lachen.

Hetzelfde gaat op voor dit, er waren voorafgaande aan de lange zit tot de dood in het verzorgingshuis zoveel leuke en ontroerende momenten en het zou zonde zijn als ik dat nooit zou kunnen vertellen aan bijvoorbeeld mijn kinderen. De jongens hebben hun oma eigenlijk nooit goed meegemaakt en aangezien het de laatste is die leeft in mijn familie is dat jammer.

 

Het is confronterend en leuk, ik herinner me tijdens het opschrijven zoveel momenten dat we met tranen rollende over de wangen het lot dat haar trof weg konden lachen. Idiote momenten waarbij het schaamrood op mijn kaken kwam omdat ze dingen ging zeggen die ze normaal nooit zou zeggen. Uitleggen aan de mensen dat ze ziek was werkte meestal. Ook de nare dingen komen naar boven, volledige paniek aan de telefoon en met gierende banden er naar toe om vervolgens haar aan de deur te zien met een brede lach en vol verbazing en de vraag “wat kom je doen jongen?”

 

Telefoontjes van buren dat ze haar laat in de avond midden in de winter gekleed in slechts een hempje van de straat hadden geplukt omdat ze boodschappen wilde doen maar de weg niet meer wist. Het hartverscheurende huilen midden in de nacht van onmacht over haar geestesgesteldheid. Alles komt langzaam weer naar boven met het opschrijven.

 

Wie weet geeft het mijn kinderen een soort van begrip over waarom ze eigenlijk geen echte oma meer hadden en zullen ze zelf makkelijker om kunnen gaan met de ziekte in het algemeen. 1 op de 4 mensen heeft de ziekte op de een of andere manier in de nabije toekomst. Dat aantal neemt met de vergrijzing alleen maar toe en de kans dat jij of ik een dergelijk lot tegemoet treden is aanzienlijk. Wie weet ben jij wel de klos.. of ik..

 

Met het opschrijven van dit specifieke verhaal is in ieder geval zeker dat de generatie na mij een beetje weet hoe het was. Weet waarom sommige dingen niet konden en praktische informatie over de moeilijkheden die je tegen komt. Bezoeken aan de dokteren, ziekenhuizen, onderzoeken en de onmacht uit te leggen waarom je er bent. Geldzorgen, volmachten, thuiszorg, mantelzorg, eten, drinken, emoties…

 

50 keer moeten vertellen dat iemand Alzheimer heeft. Het verval van 100 kilo naar 47.8 kilo.

 

Wie weet zet ik het ooit nog wel on-line ook 🙂 maar voor hen die hetzelfde ondergaan kan ik alleen maar zeggen, schrijf het op! Leg het vast en organiseer de chaos in je hoofd. Het helpt echt en is stukken goedkoper dan een Psycholoog 😉

Steun voor de banken

 

Met toenemende verbazing kijk in ‘s avonds naar het journaal en volg ik de dagelijkse berichten over de ellende waarin we schijnbaar verkeren. Begon met Griekenland dat per direct miljarden steun moest hebben omdat banken om dreigden te vallen. Daarna kwam Italië, Portugal, Spanje en wie weet wat er nog uit de grote hoed komt. Tegelijkertijd wordt Barclays in Engeland beticht van het beïnvloeden van de banken rente . En weet je.. er zit volgens mij nog veel meer vuil bij de banken.

 

Nee dit is niet het zoveelste betoog dat de banken de rotte appelen zijn, ik denk dat iedereen dat inmiddels wel weet. Ze zijn doorgeslagen in de zoektocht naar meer winsten. Papieren winst wel te verstaan. Idiote leningen over en weer en de klanten compleet gek maken met alle mogelijkheden wat betreft het lenen van geld. The sky was zeker niet de limiet bij “de banken”. Gek gemaakt zijn we om overwaarde op te nemen en uit te geven aan vakanties, boten en auto’s want immers de belasting betaalde lekker mee. Aflossingsvrij was het sleutelwoord. “Je betaald alleen de rente en tegen de tijd dat de lening afloopt heb je genoeg waarde in je huis alles in 1 keer af te lossen!” waren letterlijk de woorden die tot mij gesproken werden. Wat ze vergaten was dat daar een aanzienlijk speculatief gedeelte in zat want wie kon mij garanderen dat dit zou gebeuren? Ik hoef jullie niet uit te leggen dat….

 

Enfin, ouderwetse lul als ik ben, doorgezocht naar de juiste oplossing voor mijn vraagstuk. De spaarhypotheek was in mijn tijd (midden ’90) de meest populaire vorm. Niet de goedkoopste maar wel de meest veilige. Je sluit een polis waarin je afspreekt dat je premie betaald voor een verzekering die aan het einde van de looptijd voldoende geld heeft opgebracht om je huis af te lossen. Dat wordt aangevuld met het rentepercentage dat je overeen bent gekomen met de bank. Een sukkel als ik kiest dan voor de veilige weg en zet de rente gewoon vast voor 10 jaar. “Je bent gek, niet doen want” etc etc blah blah waren de woorden. Daar had ik vanzelfsprekend schijt aan.

 

De Spaarhypotheek dus, een ideale veilige oplossing voor mij. Goed betaalbaar en de zekerheid dat je niet met een restschuld blijft zitten. En wat scherts mijn verbazing.. De heer Gerrit Zalm wil dat we met zijn allen gaan aflossen. “Oh?” was mijn reactie.. “dat doe ik gelukkig” dacht ik nog maar daar dacht mijnheer Zalm anders over. De Spaarhypotheek zou moeten worden afgelost want immers we hebben te veel schulden. Wiens schuld was dat ook alweer? Iets met banken en provisie over afgesloten hypotheken? Of zie ik dat verkeerd.. Maar goed aflossen dus. Hoe denkt mijnheer Zalm daar dan precies over? Moet ik dus naast de dingen die ik afgesproken heb met de hypotheek verstrekker meer gaan betalen? Ik begrijp het gewoon niet meer. Heb geen tophypotheek, heb altijd zorgvuldig gekeken naar de kosten en de baten en er altijd voor gezorgd dat ik de lasten te allen tijden zou kunnen betalen ergo ze zijn laag terwijl ik dus wel aflos. Heb geen overwaarde opgenomen en daarmee heb ik een bezit dat tweemaal zoveel waard is dan de afgesloten hypotheek.. zelfs in deze tijd.

 

Ik ben heel benieuwd hoe mijnheer Zalm mij wil gaan verplichten deze overeenkomst op te breken en zijn problemen op te gaan lossen. Zo lekker makkelijk van hem om de problemen weg te schuiven naar de gewone lul. Ook ik ben wars van al die mensen die huizen bewonen die ver boven budget lagen en liggen ten tijde van kopen en die hebben betaald met aflossingsvrije hypotheken en andere wazige constructies, puur en alleen om maar groter te willen wonen, dikdoen voor de omgeving. Die mogen van mij best wat gaan betalen maar ook daar zit het probleem uiteindelijk bij de bank die besloten had dat die last wel te dragen was.

 

En dan die niet aflatende steun aan de banken in alle buitenlanden. Zou het niet verstandiger zijn om de economieën ter plaatse te steunen in combinatie met verzwaard toezicht op de uitgaven van het land zelf? Al die miljarden niet uitlenen aan die verschrikkelijke banken met achterlijke beloningen en slechts 1 doel, geld verdienen en het liefst zoveel mogelijk zodat de heren uit het kader hun 3e huis in een gesteund land kunnen kopen voor een prikkie? Als je de economieën actiever steunt kruipt een land uit de dalen waar ze in zitten. Handel meer structureren en halen wat er te halen valt. Meer sinaasappels uit Spanje, Olijven uit Italië en  eeuuuhh iets uit Griekenland 😉 Dat zal vast wel weer niet mogen van allerlei handel federaties die belangen hebben in andere landen omdat daar de landbouw of akkerbouw stevige subsidie krijgen. Subsidie omdat wat ze verbouwen meer kost dan het opbrengt.. .. tja…

 

Het zal wel aan mij liggen en ik zal het wel weer te simpel zijn maar inmiddels zijn zelfs bij mij de grenzen van het redelijk toelaatbare wel bereikt. Werk me de pleuris om een paar mensen aan de gang te kunnen houden. Neem of heb nooit onnodige financiële risico’s genomen en leef al helemaal niet uit de staatsruif. Al ruim 18 jaar zelfstandig ondernemer zonder enig recht op welke uitkering dan ook. Ben ook zeker bereid mijn steentje bij te dragen aan oplossingen van problemen zelfs als deze niet door mij veroorzaakt zijn maar de grens is langzaam wel bereid. En mijnheer Gerrit Zalm, van de bank die zonder blikken of blozen 1 van de hoogste bonussen ooit meegaf aan een vertrekkend medewerker die gaat mij nu vertellen dat ik nog meer moet doen?

 

Ik was dat niet van plan! Dan weet u dat vast mijnheer Zalm, u kunt me wat!

10 jaren *poef*

 

Groep 1, als verloren zit hij in de klas. Zo klein en eigenlijk wil je hem nog niet alleen laten in de klas. Met moeite gaat het de eerste keren en daarna zonder problemen.

 

De jaren die volgen zijn gevuld met leuke en minder leuke schooljaren. Zorgen en optimisme over het het gedane werk, zorgen en optimisme over het samen spelen, werken en leren met de andere klasgenoten. Leuke klassen en klote klassen. Met plezier naar school en met smoesjes niet naar school.

 

10 jaar lang hetzelfde wandelingetje ‘s morgens om 8:10. De eerste jaren rechtsaf en de laatste jaren linksaf om bij de 2 verschillende gebouwen te komen. Tot in groep 8 mochten we mee wat op zich al bijzonder is. Niet in de laatste plaats omdat de “babemagnet” het kleine broertje vaak mee ging. Kleine man stal dagelijks weer alle aandacht van klasgenoten en leraar.

 

Ik herinner me mijn eigen musical op school, was niet zo van het naar voren treden weet ik nog. Was een lange slungel die overal boven uit stak en dat was aandacht genoeg. Had een klein rolletje in het publiek met als tegenspeelster mijn klasgenote waar ik al jaren stiekem verliefd op was.

 

Gisteren stond onze oudste er. Hij had het er al weken over hoe leuk het zou worden. De sfeer was fantastisch in de gymzaal. De schoolband, bestaande uit leraren speelde live in de hoek de sfeer er lekker in. Mooi gezicht hoe die soms wat saai over komende leraar een heel anders mens is met de bas gitaar in zijn handen. De zaal was volgepakt en de temperatuur binnen zoals we die in deze tijd van het jaar buiten verwachten.

 

De musical is helemaal geschreven door de leraren inclusief de muziek en de begeleiding werd gedaan door de live band. Het was een geweldige musical met veel humor en gedaan door 2 hele enthousiaste groepen 8. Halverwege wast het de beurt aan mijn oudste. Zo anders dan ik had verwacht, van de introverte kant was niets meer te zien. Hij stond er gewoon, deed zijn tekst en de scene’s op een leuke manier zonder vrees of schaamte. Ik was verrast door die houding en ik was trots.. zo verschrikkelijk trots 🙂 Jaja sentimenteel geluk van een ouder, voor hen die geen ouder zijn is het vanaf nu niet zinvol verder te lezen! (zo die waarschuwing is eruit!) ik hield het niet droog!

 

Ik keek naar hem vanuit de zaal, zag in plaats van een jongetje een kereltje staan. Lang, brede schouders, mooie kop met haar en een mooi koppie (nee ik zal als vader zeggen dat het een lelijke hork is.. dat doet geen enkele vader trouwens.. alleen die van mij is het echt :P) en dat zijn van die momenten die overmannen je gewoon. Onwillekeurig denk je terug aan de eerste keer op school, het gedag zwaaien aan het raam, de telefoontjes dat ze ziek waren en de knutselwerkjes.

 

Mijn vent, 13 lentes jong.. zijn laatste moment op en met zijn school. Vanaf nu gaat alles veranderen, de onschuld zal verdwijnen en plaats maken voor alles wat een middelbare schoolganger bezig kan houden. Ik kijk er vreselijk naar uit en ik zie er verschrikkelijk tegen op. Maar gisteren op het podium en de uren daarna waren geweldig en een genot voor de ouders.

 

Stiekem dacht ik gisteren nog toen hij op het podium stond en zijn ding deed “verdomme wat hebben we toch een mooi jong afgeleverd” 🙂

 

Ik zal het loopje naar groep 8 en al zijn leden missen.. gelukkig hebben we er nog 3 te gaan 🙂

PVNEE ofzo?

 

Weet je, ik ben ernstig van het “leven en laten leven” principe. Oordeel niet zo snel over een ander en als ik dat al doe dan heb ik vaak wel een reden voor. Vandaag was wel een grappige dag op de social media. Ik hou van Politiek, ben zo’n nerd die partij programma’s ook echt leest. Gewoon omdat ik mag stemmen en mijn stem uit wil brengen op een partij waar ik wat mee heb. Dat is gedeeltelijk een gevoel maar niet in de laatste plaats ook de ideeën van een partij. Het zijn de ideeën die namelijk een goed beeld geven van de partij als geheel.

 

Zo zou ik niet zo snel op een partij stemmen die gefundeerd is op een geloof. Niet dat ik dat vervelend vind maar ik hang geen geloof aan en kan dan moeilijk kiezen voor iets waar ik het niet mee eens ben. Van nature ben ik liberaal en vind ik dat er een aanzienlijke mate van zelfregulering moet zijn in het leven van de mens. Te veel regels en overheidsbemoeienis leid tot luiheid en gemak. “Dat regelt de overheid wel” houdingen ben ik niet zo van. Uiteindelijk zijn we allemaal verantwoordelijk voor onze eigen daden en de consequenties van de acties die nemen.

 

Enfin vandaag was een aparte social media dag schreef ik al. Ik twitterde een bericht vanmorgen waarin ik mij af vroeg waarom de PVV als partij besloten had dat er een extra bezuinigingsronde moest komen voor de Publieke Omroep. Niet geheel onbevooroordeeld sta ik daar in. Ik werk in de media en met name bij PO dus het gaat mij direct aan. De bezuiniging die de PVV voor staat gaat over een 600 Miljoen. Dat is zo’n beetje het totale budget van PO waarmee ze dus eigenlijk aangeven dat het hele publieke bestel opgeheven moet worden.

 

Ik ga verder niet discussiëren over waarom wel of niet omdat dat een discussie is en geen monoloog en aangezien ik een enorme narcist ben wil ik hier alleen maar monologen houden! Ik twitterde dus dat ik er niet naar uitkeek dat we in de nabije toekomst alleen nog maar dagelijks programma’s als “In love with sterretje” voorgeschoteld kregen. Geen oordeel over wat voor soort programma dat die is maar laat ik het zo zeggen dat ik dat sterretje verder niet hoef te zien. Als ik een sterretje wil zien buk ik wel voor de spiegel.

 

Het volgende “gesprek” is wat er ontstond doordat er een vermeende PVV’er reageerde op mijn tweet. Ik zeg bewust vermeende wat ik twijfel ten zeerste aan de identiteit van de beste man/vrouw/het. Ik laat het verder aan jullie over hier wat van te vinden .. Vond het “boeiend” genoeg dit te plaatsen omdat als dit echt een PVV man/vrouw/het is het vrij duidelijk aangeeft hoe lastig ze het vinden een normale discussie aan te gaan.

 

Citaat: (heeule lange twitter verhalen!)

 

 

 

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 Beter dan al die linkse troep op TV van mijn centen #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:19:41 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Sorry maar dan kijkt u toch echt alleen de verkeerde dingen. Wellicht is rechts(wat ik trouwens zeker ben)kut beter dan links kut

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:20:59 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, zie het al media staatsruifvreter toch . #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:21:06 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Hardwerkende ondernemer inderdaad, en volgens mij is een politicus niet anders dan een staatsruifvreter? Nog meer dan ik zelfs!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:21:54 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV en daarmee bevestigt u te meer mijn vermoeden dat praten de PVV niet goed af gaat, populistisch kleppen wel! Dank! #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:22:56 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, gebakken lucht verkopen, media van onze belasting centen #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:24:00 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV ja die wisten we al, nog meer dan dat? Of is dit het niveau waar jullie mee werken? Ook goed maar dan pas ik me aan.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:25:19 +0000)

  • @Baklap2 said:

    Jammer dat een discussie met bijvoorbeeld @TEUN_PVVonmogelijk is omdat het bandje slechts 1 ding afspeelt. #pvvZal aan mij liggen denk ik

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:27:11 +0000)

  • @Baklap2 said:

    RT @TEUN_PVV@Baklap2 Beter dan al die linkse troep op TV van mijn centen #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:27:32 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, de waarheid is hard , voorlopig is #d66 en de#vvd het met ons eens 600 miljoen minder voor het linkse tuig van de P.O. #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:29:25 +0000)

  • @Baklap2 said:

    Vooral de herkenbaarheid en duidelijkheid van mensen als@TEUN_PVV boezemt veel vertrouwen in! Verscholen achter een Geert AVA, jammer

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:29:44 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV lol eens? Volgens mij bent u niet helemaal ingelicht en dat vind ik dan weer niet vreemd. Persoonlijk twitteren als PVV ..

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:30:47 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, ik ben niet levensmoe vriend , je linkse vriendjes hebben mij al vele doodsbedreigingen toegestuurd#pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:32:18 +0000)

  • @Baklap2 said:

    Maag goed genoeg gelachen met (of was het om)@TEUN_PVV het is tijd om weer aan de linkse hobby te gaan!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:32:27 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 mooi ,nog wel #pvv wen er maar aan

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:33:16 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV dat zijn niet mijn vrienden laat dat duidelijk zijn. Wens ook niet daarmee vergeleken te worden waarvoor dank!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:33:36 +0000)

  • @Baklap2 said:

    RT @TEUN_PVV@Baklap2 tja, de waarheid is hard , voorlopig is #d66 en de #vvd het met ons eens 600 miljoen minder voor het linkse tuig van de P.O. #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:33:50 +0000)

  • @Baklap2 said:

    RT @TEUN_PVV@Baklap2 tja, ik ben niet levensmoe vriend , je linkse vriendjes hebben mij al vele doodsbedreigingen toegestuurd #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:33:59 +0000)

  • @Baklap2 said:

    RT @TEUN_PVV@Baklap2 mooi ,nog wel #pvv wen er maar aan

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:34:12 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 ach, je bent nog jong en de wijsheid komt met de jaren #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:36:29 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV hahahahahhaha dat is dan niet in alle gevallen zo 🙂 Wel lachen met u #dijenkletser

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:37:08 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @Bettieke hahahahahhaha ik zweer je dat @TEUN_PVV dat een linkse hobby vind dat weer. Afschaffen al die regen, alleen maar zon!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:39:20 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @LavieJanRoos Benieuwd wat @TEUN_PVV daar van zegt Jan

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:39:49 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @LavieJanRoos @baklap2 nee, jan zit bij je fanclub en ben lid van pow , blij dat jullllie de boel van binnen uit, uithollen#pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:40:37 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @Pegasus4sun @TEUN_PVV geen anti bril maar het gemiddelde niveau van “jullie” is zo laag dat is echt tenenkrommend!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:41:35 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 @Pegasus4sun tja, 2de van onderen rechtshttp://t.co/haNNndVT #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:43:59 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    RT @Pegasus4sun@Baklap2 @TEUN_PVVTenenkrommend is de tunnelvisie die anti pvv heeft en zeker geen respect heeft voor andere denkwijze aan inhoud/feiten.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:44:47 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @Pegasus4sun @TEUN_PVV Volgens mij kiest u nou voor de tunnelvisie? Ik wil wel discussie voeren hoor!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:45:20 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 @Pegasus4sun welke partij stemt u ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:45:56 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV @Pegasus4sun Rechts, al jaren VVD maar twijfel deze keer.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:46:25 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV @Pegasus4sun En als jullie eens serieus discussie zouden voeren in plaats van gelijk stelling nemen zou het wat kunnen worden!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:47:00 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 @Pegasus4sun tja #VVD 600 miljoen bezuinigen op het linkse tuig P.O. #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:47:50 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV @Pegasus4sun nee hoor dat ziet u toch echt verkeerd, 600 miljoen is PVV niet VVD. Bezuinigen is ok maar afschaffen zo is laf

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:48:24 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV @Pegasus4sun hoe fijn ik het ook vind te twitteren met u beide ga ik weer wat werk verzetten van uw geld! Waarvoor dank!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:49:26 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV @Pegasus4sun en geen dank dat u dat van mijn geld doet!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:49:49 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 @Pegasus4sun tja, toch echt #vvd en #d66 die 600 miljoen #pvv #Feiten

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:51:59 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 @Pegasus4sun tja, na 46 jaar als CMFIC gewerkt te hebben , leef ik van mijn eigen duur verdiende centjes #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 11:54:19 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV en wie waren uw klanten als CMFIC? Vast geen overheden dan? (verwacht geen eerlijk antwoord trouwens) of is dat anders?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:05:25 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 SHELL , EXXON , ARAMCO , BP , CHEVRON , UNIONOIL , TOTAL , DSM NAM , IROS/OSCO , wintershall , etc.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:10:07 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV grote namen hoor, gek dan had ik toch een andere discussie verwacht. Misschien zie ik het allemaal wel verkeerd inderdaad.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:11:40 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja ,misschien heb ik wel wat meer gezien mejonge

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:12:58 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @Pegasus4sun @TEUN_PVV en de twijfel zit in dezelfde rigide houding en domheid betreffende ontwikkelingshulp en 140 km prietpraat

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:13:22 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV wellicht helaas zullen we het nooit weten, for all we care was u ooit bordenwasser bij die bedrijven.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:14:14 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 @Pegasus4sun tja ooit gewerkt in AFRICA of in een van die fijne moslim landen?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:14:59 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 nee , E/I en process control

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:16:00 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV overigens niets mis met bordenwassers, hardwerkende individuen.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:16:04 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 ach projecten met 3000 man in de desert

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:17:48 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 heb je wel eens echt gewerkt ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:21:50 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 wat voor links pretstudies heb je ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:23:00 +0000)

  • @Baklap2 said:

    RT @TEUN_PVV@Baklap2 heb je wel eens echt gewerkt ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:23:23 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV en daar komt het niveau wederom naar boven, althans het ontbreken daarvan. Aannames mijn waarde, aannames.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:24:15 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, ontwijken van antwoorden

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:26:41 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja http://t.co/haNNndVT #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:27:32 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja en toen was het stil . #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:30:05 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV als u nou een echte vraag zou stellen hoefde ik deze niet te ontwijken.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:30:34 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 welke pretstudies ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:31:23 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV straat universiteit op eigen kosten!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:35:18 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, was ik al bang voor , rijke pa universiteit ,#gooi watje #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:36:29 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV lezen blijkt ingewikkeld, en op de persoon spelen is zo’n zwaktebod.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:39:21 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 vind ik ook, bordenwasser is niet op de persoon ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:45:16 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV nee hoor dat was bevestiging van het feit dat u zich verschuilen wil achter anonimiteit, ik niet.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:47:57 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 dankzij uw bashen van de #pvv moeten mensen 24/7 beveiligd worden , http://t.co/vINKfIHE

    (On: Mon, 09 Jul 2012 12:54:49 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV wederom aannames, ik bash niet ik ben het alleen fundamenteel oneens met de PVV dat is wat anders!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:03:06 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    RT @Verraadvanlinks: En nu alleen het alcoholisten gedeelte van paps overgenomen? #faal RT @klaaswhat:@TEUN_PVV @Baklap2 Mijn vader was arbeider & alcoholist.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:03:14 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Juldann @Baklap2 de luis in de pels van links

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:18:25 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @Juldann Dat weten we helaas geen van allen wie@TEUN_PVV is. Vooralsnog houden we het maar op een Trol.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:18:30 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Grappig dat u slechts 8 jaar ouder bent en het dan al 46 jaar presteert CMFIC te zijn. Dat is knap! Maar goed dat is een aanname.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:24:28 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Het lijkt zelfs dat uw hele imperium gebouwd is op ontwikkelingshulp, bijzondere constatering. Was leuk met u twitteren, dank!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:28:48 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 66 mejonge

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:32:42 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Dat zou ik niet snel gedacht hebben, nogmaals dank voor de tweets. Fijne middag.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:37:54 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 zelfde mejonge

    (On: Mon, 09 Jul 2012 13:39:07 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Vessie1 @Baklap2 welk verzorgtehuis ? #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 14:50:32 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @MrsEkdom @Baklap2 205 euro per werkende inwoner per jaar in 020 dus geen 0.9 cent #pvv #82miljardkunstcultuur

    (On: Mon, 09 Jul 2012 15:31:25 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    ik ook niet tja #feiten heeft links het altijd moeilijk mee #pvv@MrsEkdom @baklap2

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:09:57 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV “Jullie” programma (want ik twijfel aan de echtheid van u) is puur retoriek en feitelijk zeker niet correct 🙂 So be it!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:12:08 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, ach die mening mag je hebben als #pvvbasher alleen is die niet gebaseerd op #feiten

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:14:29 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Zolang u mij links noemt neem ik niets serieus. Maar dat station waren we voorbij.En ik ben geen PVV basher nogmaals ik lees goed!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:16:12 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 nu dan , geef eens iets inhoudelijks #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:19:29 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @MrsEkdom @baklap2 tja #vvd is links van de #pvv wil nu met linkse partijen regeren toch

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:53:29 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV terug naar de gulden is een mooi voorbeeld, terug naar iets dat niet bestaat gaat niet. Kan net zo goed terug naar de zloty zijn.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:57:22 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV minder regels bepleiten jullie en vergeten dat een groot deel van de ellende van nu komt door gebrek aan regels.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:58:51 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV minder overheid maar meer controle, teams in de koffieshop. Wie gaan dat doen? Overheid of private bedrijven?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 16:59:39 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV zijn ook punten waar ik wel sympathie mee heb zoals kritisch richting Europa. Uitstappen is onzinnig en budgettair onrealistisch

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:00:57 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV straffen volgens het Amerikaanse principe levert meer problem op dan ze oplossen. Mens in, beest er uit.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:01:59 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV milieu is een probleem voor de generatie na ons als we jullie volgen ergo na ons de zondvloed. Kortzichtig en populisme ten top.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:03:35 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV enfin, genoeg ik hoop dat mensen verstandig genoeg zijn en zelf beslissen of dat nou rechts, links of in het midden is.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:04:37 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 1 Regels,wet moet je handhaven dus geen linkse taakstraffen , politie niet bekritiseren

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:05:50 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 2 zwitserland draait anders goed buiten de EU

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:06:29 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV zwart wit gedrag, aan uit, links of rechts en dat is typisch PVV gedrag. Ongenuanceerd en lomp.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:07:28 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 Hardere straffen , 10 man op een cel , doodstraf invoeren vind ik persoonlijk (Brevik , Volkert)

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:08:28 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Zwitserland draait lang niet zo goed als een ieder denkt.Bankgeheim was ooit de drijvende kracht achter dat land.En er zijn bergen

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:10:31 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, kernenergie geen CO2 uitstoot , windmolens draaien op subsidie , LNG, aardwarmte , biomassa en zonnepanelen aanvulling

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:11:08 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 RIO+20 net afgelopen ,100.000 man gevlogen, volllgezopen en volgevreten op kosten van de gemeenschap#millieumafia

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:13:22 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV hardere straffen, doodstraf klinkt best veel naar wat jullie proberen te stoppen #sharia Onderzoek wijst uit dat dit niet werkt.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:14:13 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV kernenergie is dus “na mij de zondvloed” politiek. Dat lossen mijn kinderen maat op.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:15:02 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 Zweden , zwitserland Noorwegen UK , Denemarken lachen zich dood om die euro

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:15:05 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 kernafval 1 jaar,1 kubieke meter, bij opwerking 0,25 kub , afbreken door nanotechniek in de toekomst mogelijk , geen CO2 uitstoot

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:19:01 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV ik ben net zo min als u gecharmeerd van de verkwisting met de euro maar verlaten is de slechtste oplossing. Actief oplossen beter

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:19:21 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV het klinkt allemaal prachtig die retoriek maar het is zo zwak. Stilstand is achteruitgang dat zou u als CMFIC moeten weten.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:21:07 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 oplossing is dat wij miljarden betalen aan cyprus , italie, spanje, portugal,malta Griekenland eruit is goedkoper

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:21:32 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV dat zeg ik nogmaals, doorschuiven naar de volgende generatie. U verteld het alleen anders.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:21:54 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja en zacht heelmeesters maken stinkende wonden

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:22:54 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Wellicht had er in het programma bij moeten staan dat al het kernafval naar Islamitische landen verscheept moet worden? #idee

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:24:13 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV amputeren is dan de andere optie die u aandraagt, inderdaad een optie.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:25:03 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV en al die ellende is ten dele (groot deel) te wijten aan falende controle van een overheid die u geen regels wilt laten opleggen

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:26:17 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 niet waar , via Nanotechniek is het aftebreken in de toekomst , verder in de toekomst kernfusie,

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:26:28 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV in de toekomst zouden we op de maan wonen zeiden ze 30 jaar geleden, jullie zeggen doorschuiven en hopen dat het goed komt.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:28:35 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 welke ellende heb je het over ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:29:23 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV de financiële ellende waar we in verkeren

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:30:51 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja ,club van Rome in 1973, in 2010 geen crude meer en gas , tja nu 2012 en?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:31:57 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    tja, euro RT @Baklap2@TEUN_PVV de financiële ellende waar we in verkeren

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:32:52 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV exact, en daar gaat uw eigen vergelijk manco. U kunt het noemen zoals u wilt maar het blijft doorschuiven naar de generatie na ons

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:33:03 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Nee hebberigheid en wetteloosheid. Zwakke controle en een bankensector die vrije hand heeft gehad.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:33:49 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja, geef alleen maar feiten , zeg maar waar ik fout zit

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:35:26 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Nou een feit is wat anders dan een aanname toch? Of herschrijven we de definitie van een feit?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:36:06 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    tja EU RT @Baklap2@TEUN_PVV Nee hebberigheid en wetteloosheid. Zwakke controle en een bankensector die vrije hand heeft gehad.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:36:27 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 nou weerleg het maar

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:38:18 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV ik doe niet anders maar u weigert (of kunt) geen argumenten aandragen die stand houden. Omdraaien is eenvoudige interview techniek

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:39:02 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 windmolens ? duuzaam ? Co2 vrij? hoeveel Megawatt ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:50:58 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Door het uit te sluiten stop je de ontwikkeling en daarmee innovatie. Terug naar af dus.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:51:53 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 wat sluiten we uit dan ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:53:32 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV elke vorm van schone energie. Stimulans halen jullie weg en daarmee ontwikkeling en dat is jammer.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:54:16 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 je bedoelt subsidie ? tja, moet natuurlijk wel concurrerend zijn zonder subsidie

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:55:55 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 wat is volgens jou dan schone energie ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:57:11 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Ik weet niet of die er is maar Kernenergie ook niet de oplossing.Teruggeven van het kwartje ook niet en 140 rijden helemaal niet

    (On: Mon, 09 Jul 2012 17:59:23 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja dus je hebt geen oplossing , wij wel #pvvkernenergie

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:02:33 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Nee jullie maken het erger en pakken dan een doekje voor het bloeden. Dat is heel wat anders

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:03:10 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 150km/uur is beter

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:03:19 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV vermakelijke conversatie maar wij komen er niet uit, mijn stem zullen jullie niet krijgen. Alsnog fijne avond.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:04:32 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 wij hebben tenminste een oplossing #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:04:40 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV een schijnoplossing en weer populistisch maar dat is synoniem aan de #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:05:28 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 zelfde #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:06:01 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja geef het alternatief ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:07:04 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV verlaging maximum snelheid, wind en zonne energie en stimuleren ontwikkeling. Maar dat verkoopt lastig aan Henk en Ingrid 🙂

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:08:46 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 verlaging max. snellheid geeft file vorming dus meer uitstoot

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:10:13 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV pure onzin echt kul en ongefundeerde “feiten” Doorstroming is doorstroming en dat werkt met 140 niet beter.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:11:24 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 wind n zonn panellen mooi , wind: fq converters , kabels, flowbatterijen trafos etc , zonnepanelen dc/ac converters en vemogen ?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:16:05 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV begrijp dee laatste tweet niet helemaal, mijn excuus.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:17:50 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 aantal autos per minuut per km bij 140 is meer dan bij 80 dombo

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:18:33 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV wat is dat nou voor rare vergelijking? 80/140

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:19:23 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV mooi woord trouwens “Dombo”

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:20:37 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 zonnepanel veel randapp.en kabels zelfde bij windmolens

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:21:19 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 130/140 ook

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:21:50 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV aha maar dat is niet anders in andere energie oplossingen toch?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:24:05 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV Vol is vol en of dat met 140 of 100 is maakt niet uit. Sneller rijden is in NL vrijwel onmogelijk dat weer elke regelmatige rijder

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:24:49 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tegendeel is bewezen

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:26:10 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV kunt u mij daar een link van sturen?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:26:36 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 http://t.co/gEhTPboK

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:29:49 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV dank!

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:32:03 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV duidelijk daar staan beide situaties in en hebben we allebei gelijk. Geen zwart wit dus.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:33:51 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja begrijpend lezen valt niet mee he

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:40:01 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV heeft u het niet gelezen dan? Of beperkt tot de quote uit het bericht en niet het originele artikel?

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:40:45 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV De file lost zo op. Bestuurders rijden dan wel korte tijd langzamer, maar zijn uiteindelijk sneller op hun bestemming,’ #quote

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:41:42 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV http://t.co/hFlvhZBA

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:42:12 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV en een mooi inzicht over strenger straffenhttp://t.co/6TIw9ztw Ook geen zwart wit. Nuance

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:43:16 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja gemeten 30% minder files #feiten #pvv

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:43:24 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV door variabele inzet harder of langzamer niet alleen harder. Halve waarheden en ongenuanceerd 🙂

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:44:02 +0000)

  • @Baklap2 said:

    @TEUN_PVV maar nu ben ik er klaar mee, tijd voor rust op de bank en lichte gesprekken.

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:45:00 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 tja van de k.u. t. Prof. Dr. D. Stapel onderzoek

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:45:36 +0000)

  • @TEUN_PVV said:

    @Baklap2 doe je best

    (On: Mon, 09 Jul 2012 18:45:57 +0000)

     

    LINK naar externe pagina